Zawsze jestem zaskoczony liczbą firm, które nie robią badań dotyczących zadowolenia klientów. I tak, uważam, niezależnych konsultantów "Spółki". Jest tylko głową do badania satysfakcji i spowolnienia bardzo mało, w mojej opinii. Wśród niezliczonych korzyści, post-projektu badań satysfakcji klientów:
Czy źródłem wielkich relacji świadków cudzysłów. Umieść je na swojej stronie internetowej, w swoich broszurach, w swoim życiorysie. Nic nie pomaga zwiększyć dostawy twierdzi prawdziwy jak cytat z klientem.
Oferta jeszcze jeden więcej touchpoint dla sprzedaży i marketingu lub wiesniacy prosić o skierowania, cross-sell i up-sell, itp.
Przedstaw szansę uchwycić uczciwy, rzeczywistych opinii na temat produktów i usług - potencjalnie identyfikacji możliwości poprawy lub wzrostu.
Jestem bardzo uparty na badaniach satysfakcji klientów i mocno czuć powinny być składnikiem każdej sprzedaży firmy i strategii marketingowej. Dla tych z Was, którzy czują inaczej, chciałabym usłyszeć swoje myśli za pomocą komentarzy. W tym poście chciałbym podzielić się z trzech bardzo różnych modeli satysfakcji klienta ankiety widziałem od lat i gdzie każdy może być najbardziej efektywnie.
Czy źródłem wielkich relacji świadków cudzysłów. Umieść je na swojej stronie internetowej, w swoich broszurach, w swoim życiorysie. Nic nie pomaga zwiększyć dostawy twierdzi prawdziwy jak cytat z klientem.
Oferta jeszcze jeden więcej touchpoint dla sprzedaży i marketingu lub wiesniacy prosić o skierowania, cross-sell i up-sell, itp.
Przedstaw szansę uchwycić uczciwy, rzeczywistych opinii na temat produktów i usług - potencjalnie identyfikacji możliwości poprawy lub wzrostu.
Jestem bardzo uparty na badaniach satysfakcji klientów i mocno czuć powinny być składnikiem każdej sprzedaży firmy i strategii marketingowej. Dla tych z Was, którzy czują inaczej, chciałabym usłyszeć swoje myśli za pomocą komentarzy. W tym poście chciałbym podzielić się z trzech bardzo różnych modeli satysfakcji klienta ankiety widziałem od lat i gdzie każdy może być najbardziej efektywnie.