Zagadnienia psychologiczne - forum
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Zagadnienia psychologiczne - forum

You are not connected. Please login or register

bardzo uparty na badaniach satysfakcji klientów

Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Admin


Admin

Zawsze jestem zaskoczony liczbą firm, które nie robią badań dotyczących zadowolenia klientów. I tak, uważam, niezależnych konsultantów "Spółki". Jest tylko głową do badania satysfakcji i spowolnienia bardzo mało, w mojej opinii. Wśród niezliczonych korzyści, post-projektu badań satysfakcji klientów:
Czy źródłem wielkich relacji świadków cudzysłów. Umieść je na swojej stronie internetowej, w swoich broszurach, w swoim życiorysie. Nic nie pomaga zwiększyć dostawy twierdzi prawdziwy jak cytat z klientem.
Oferta jeszcze jeden więcej touchpoint dla sprzedaży i marketingu lub wiesniacy prosić o skierowania, cross-sell i up-sell, itp.
Przedstaw szansę uchwycić uczciwy, rzeczywistych opinii na temat produktów i usług - potencjalnie identyfikacji możliwości poprawy lub wzrostu.

Jestem bardzo uparty na badaniach satysfakcji klientów i mocno czuć powinny być składnikiem każdej sprzedaży firmy i strategii marketingowej. Dla tych z Was, którzy czują inaczej, chciałabym usłyszeć swoje myśli za pomocą komentarzy. W tym poście chciałbym podzielić się z trzech bardzo różnych modeli satysfakcji klienta ankiety widziałem od lat i gdzie każdy może być najbardziej efektywnie.

https://psychologia-forum.forumpolish.com

Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

pozycjonowanie stron warszawa |