Stopa Klienci że prawdopodobieństwo na skali od 0 do 10 z 10 jest bardzo prawdopodobne, że polecam. Na podstawie ich odpowiedzi, klienci mogą być zakwalifikowane do jednej z trzech grup: Promotorzy (9-10 ocena) i pasywne (7-8 rating) oraz przeciwników (0-6 ocena). Odsetek przeciwników należy odjąć od udziału procentowego Promotorów do uzyskania wynik netto promotora. Wynik 75% lub powyżej jest uważany za dość wysokie.
Net Ocena Promotor (NPS) ma kilka zalet. Po pierwsze, to prostota i zwięzłość może zwiększyć odsetek odpowiedzi ankietowych. Ponadto, ponieważ wyniki NPS w procentach metrycznego, może to być bardzo przydatne w ćwiczeniach analizy porównawczej. Wreszcie czuję, że NPS może być potężnym czynnikiem motywującym dla organizacji zajmujących się doskonałości. Metryka nie jest bez jego krytyków jednak i artykuł w Wikipedii powiązany powyżej ma dobry przegląd niektórych z zarzutów.
Czuję NPS jest dobrym wyborem dla modelu satysfakcji klienta geodezji, gdy klienci mają ograniczoną zdolność koncentracji w związku z tym dlaczego ja rozważa wykorzystanie go z moimi przedsiębiorców!) Lub jesteś skupiony na punkt odniesienia dla Twojego dążenie do doskonałości coraz dostawy. Biorąc pod uwagę kontrowersje wokół metryczny i wysiłek, jaki byłby potrzebny do wyjaśnienia jej perspektyw, badanie to jest chyba najlepsza kiedy planujesz utrzymując wyniki badań wewnętrznych.