"Czy jesteś zadowolony?" Przegląd
Jest to rodzaj badania satysfakcji klientów Myślę, że większość z nas są przyzwyczajeni. Pytania wydają się być mieszanka "Jak zadowoleni byli Ci z naszej dostawy" i "jak możesz to robić z nami jeszcze raz?" Typu pytania. Zazwyczaj klienci proszeni są o wskazanie ich odpowiedzi na jakiejś skali, co pozwala na sumowanie odpowiedzi na odpowiadające im numery metrycznych.
Podczas tego typu badań jest prawdopodobnie najbardziej praktykowane, a nie tworzyć wskaźniki satysfakcji w postaci, która jest łatwo opublikowane, to chyba mój najmniej ulubiony rodzaj geodezji klienta. Główny zarzut mam z nim jest jego przewaga. Jeśli Twoje cele firmy są doskonałość i wzrostu, po prostu zrobić "to, co robią wszyscy" robi niewiele, by oddzielić swoją organizację od reszty stada. Jednak to nie znaczy, że nie widzą żadnej wartości w tego typu badania. Trzeba od czegoś zacząć, a to jest łatwe miejsce, aby rozpocząć. Ponadto, ponieważ wiele organizacji nie robić nic, istnieje duża szansa, konkurencja, czy jakaś część twojej konkurencji, nie badanie. Dlatego po prostu rozpoczęcie pracy z podstawowym badaniem może pomóc z pewnym zróżnicowaniem.
Nawet jeśli jestem kadrowanie tego typu geodezji jako najbardziej podstawowy, nie zapomnij, że trzeba zbadać swoje procesy operacyjne w celu wsparcia procesu geodezyjnego. Pamiętasz ostatni raz dał naprawdę złe znaki na badania i myśli nawet mniej firmy, gdy nie Followup? Nie dopuścić do Ciebie. Co gorsza, jako straconą szansę, nie podąża się z klientami, które pozostawiają świecące uwagi. Tak, upewnij się patrzeć na klienta geodezyjnej jako proces cyklu życia i upewnić się, że staje się osadzone w swoich obecnych procedur w celu uzyskania maksymalnej wartości z niego.
Jest to rodzaj badania satysfakcji klientów Myślę, że większość z nas są przyzwyczajeni. Pytania wydają się być mieszanka "Jak zadowoleni byli Ci z naszej dostawy" i "jak możesz to robić z nami jeszcze raz?" Typu pytania. Zazwyczaj klienci proszeni są o wskazanie ich odpowiedzi na jakiejś skali, co pozwala na sumowanie odpowiedzi na odpowiadające im numery metrycznych.
Podczas tego typu badań jest prawdopodobnie najbardziej praktykowane, a nie tworzyć wskaźniki satysfakcji w postaci, która jest łatwo opublikowane, to chyba mój najmniej ulubiony rodzaj geodezji klienta. Główny zarzut mam z nim jest jego przewaga. Jeśli Twoje cele firmy są doskonałość i wzrostu, po prostu zrobić "to, co robią wszyscy" robi niewiele, by oddzielić swoją organizację od reszty stada. Jednak to nie znaczy, że nie widzą żadnej wartości w tego typu badania. Trzeba od czegoś zacząć, a to jest łatwe miejsce, aby rozpocząć. Ponadto, ponieważ wiele organizacji nie robić nic, istnieje duża szansa, konkurencja, czy jakaś część twojej konkurencji, nie badanie. Dlatego po prostu rozpoczęcie pracy z podstawowym badaniem może pomóc z pewnym zróżnicowaniem.
Nawet jeśli jestem kadrowanie tego typu geodezji jako najbardziej podstawowy, nie zapomnij, że trzeba zbadać swoje procesy operacyjne w celu wsparcia procesu geodezyjnego. Pamiętasz ostatni raz dał naprawdę złe znaki na badania i myśli nawet mniej firmy, gdy nie Followup? Nie dopuścić do Ciebie. Co gorsza, jako straconą szansę, nie podąża się z klientami, które pozostawiają świecące uwagi. Tak, upewnij się patrzeć na klienta geodezyjnej jako proces cyklu życia i upewnić się, że staje się osadzone w swoich obecnych procedur w celu uzyskania maksymalnej wartości z niego.