3. Ukrywanie ważnych informacji.
Komunikacja z klientami nie było jasne. Zmiana warunków podgrzewacz wody umowy został ukryty. Zamiast dostarczanie informacji o starych zasadach i co się zmieniło w nowych, ale koncentruje się na nowych tylko. Często organizacje nie komunikować się z klientem sprawiedliwie. Nawet jeśli zmiana jest niepopularne, należy się nim zająć z uzasadnieniem dla nowych warunków.
Ponadto, Direct Energy nie będzie określić, kiedy podgrzewacz wody w użyteczne życie się skończyło. Oni sami ustalić, kiedy to może być i nie dał wytyczne dla konsumentów. W efekcie, warunki były niejasne przez intencji, dzięki czemu firma wyglądać sprytne i podstępne.
Komunikacja z klientami nie było jasne. Zmiana warunków podgrzewacz wody umowy został ukryty. Zamiast dostarczanie informacji o starych zasadach i co się zmieniło w nowych, ale koncentruje się na nowych tylko. Często organizacje nie komunikować się z klientem sprawiedliwie. Nawet jeśli zmiana jest niepopularne, należy się nim zająć z uzasadnieniem dla nowych warunków.
Ponadto, Direct Energy nie będzie określić, kiedy podgrzewacz wody w użyteczne życie się skończyło. Oni sami ustalić, kiedy to może być i nie dał wytyczne dla konsumentów. W efekcie, warunki były niejasne przez intencji, dzięki czemu firma wyglądać sprytne i podstępne.