4. Radzenie sobie z klientem bezosobowo
Bezpośredni Energy wie dokładnie, co podgrzewacz wody jest zainstalowany w każdym domu, ale zamiast personalizacji komunikacji powiedzieć .. 'oto co masz teraz i tutaj jest jak terminy wpłynie na cię ", po prostu dała listę swoich podgrzewaczy wody i ogólna idea, ile by to kosztowało dla konsumenta, aby uzyskać z ich umowy, w zależności od tego, jak stary podgrzewacz wody było. Tak więc każdy konsument pozostawiono skontaktować się z firmą, aby dowiedzieć się ich szczególną sytuację i jak te nowe warunki będą ich dotyczyć. Prosty program komputerowy mógł określić, jakie informacje wysyłać do każdego konsumenta. To nie jest takie trudne. Mamy komputery teraz.
Bezpośredni Energy wie dokładnie, co podgrzewacz wody jest zainstalowany w każdym domu, ale zamiast personalizacji komunikacji powiedzieć .. 'oto co masz teraz i tutaj jest jak terminy wpłynie na cię ", po prostu dała listę swoich podgrzewaczy wody i ogólna idea, ile by to kosztowało dla konsumenta, aby uzyskać z ich umowy, w zależności od tego, jak stary podgrzewacz wody było. Tak więc każdy konsument pozostawiono skontaktować się z firmą, aby dowiedzieć się ich szczególną sytuację i jak te nowe warunki będą ich dotyczyć. Prosty program komputerowy mógł określić, jakie informacje wysyłać do każdego konsumenta. To nie jest takie trudne. Mamy komputery teraz.