5. Oferowanie zachęty, aby zaakceptować nowe warunki.
Ciekawy skręt w obsłudze klientów została wprowadzona z nowymi warunkami. Jeżeli konsument przyjął nowych warunków, spółka mogłaby zagwarantować przywrócenie ciepłej wody w ciągu 24 godzin. Że opuścił tych, którzy nie chcieli zaakceptować nowych warunków z myślą, że ich obsługa klienta będzie spychany do 'Spowolnione' model usług. Klient zapłaci tyle samo za podgrzewaczem wody, ale firma zapewni gorsze usługi. Nie było jawne oświadczenie było ukryte zagrożenie. Konsumenci nie lubią domniemanych zagrożeń.
Ciekawy skręt w obsłudze klientów została wprowadzona z nowymi warunkami. Jeżeli konsument przyjął nowych warunków, spółka mogłaby zagwarantować przywrócenie ciepłej wody w ciągu 24 godzin. Że opuścił tych, którzy nie chcieli zaakceptować nowych warunków z myślą, że ich obsługa klienta będzie spychany do 'Spowolnione' model usług. Klient zapłaci tyle samo za podgrzewaczem wody, ale firma zapewni gorsze usługi. Nie było jawne oświadczenie było ukryte zagrożenie. Konsumenci nie lubią domniemanych zagrożeń.